”Syns man inte så finns man inte”

gcp_mikael

Mikael Dellhammar, teknisk säljare, GCP Applied Technologies.

Mikael Dellhammar, teknisk säljare på GCP Applied Technologies, tycker att ett sponsorskap av Betonggalan är en naturlig del av företagets marknadsföring.  

– Att sponsra och synas på branschens häftigaste event känns helt rätt. Syns man inte så finns man inte, säger Mikael Dellhammar.

 Vad förväntar du dig av årets gala?

– Att ha kul, träffa kollegor och kunder samt knyta nya kontakter.

Vad betyder Betonggalan för ert företag resten av året?

– En bra bas att utgå ifrån i vårt fortsatta marknadsföringsarbete under året.

Berätta om ett bra minne du har från någon av galorna!

– För några år sedan var det ett streetdance-gäng som hade uppvisning i olika arbetskläder. Det var kanonbra.

Vad vill du säga till del som ännu inte åker på eller sponsrar Betonggalan?

– De missar ett fantastiskt event där hela branschen är samlad på ett och samma ställe. Ett tillfälle att ses och synas under härliga former.


Av:
Carina Tyskbo

 

Be the first to comment on "”Syns man inte så finns man inte”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*