Nytt digitalt verktyg från Finja Betong

Kundportalen

Finja Betong lanserar nu Kundportalen, en plattform där avtalskunderna får tillgång till information och e-handel via mobil, surfplatta eller dator.

– Vi är glada över att kunna erbjuda en digital flexibel kundportal som förenklar och effektiviserar för våra kunder, säger Bengt Widstrand, vd för Finja Betong

Utvecklingen av plattformen har pågått under två års tid och satsningen har resulterat i en modern verktygslåda och ännu enklare orderingångar. Ett smidigare och tryggare produktflöde möjliggörs genom kundspecifika beställningslistor, beräkningsprogram och en samlad orderhistorik.

I Kundportalen finns även en uppgraderad e-handel och lättillgängliga kontaktytor. Genom en direktchatt med Kundservice erbjuds hjälp på ett enkelt sätt och fler funktioner kommer att kopplas på då plattformen utvecklas kontinuerligt.

– Målet är att hela tiden sätta kunden i fokus och förenkla tillvaron för dem. Det är också inspirerande att ytterligare ta stora kliv på vår digitaliseringsresa, säger Bengt Widstrand.