Hem Okategoriserade Kundportal underlättar leveranser

Kundportal underlättar leveranser

Min Betong
Med den nya appen Min Betong får kunderna notiser i mobilen när betongbilen lämnar fabriken för leverans. Foto: Thomas Betong.

Thomas Betong erbjuder alla kunder att använda portalen Min Betong för att underlätta och effektivisera hanteringen av betongleveranser.

– Efterfrågan på digitala tjänster växer och att vi ser stora vinster med att säkerställa att all viktig information finns tillgänglig för våra kunder, säger Joakim Bjelkstam, affärsområdeschef Betong på Thomas Betong, i ett pressmeddelande.

Gratisversionen av tjänsten ger kunden tillgång till information om leveranser och möjligheten att ladda ned digitala följesedlar. Efter en uppgradering till betaltjänsten går det även att hantera beställningar, arbetsplatser och fakturor via Min Betong-portalen. Push-notiser i mobilen om kommande betongleveranser ska underlätta planering och hantering av arbetsflödet på byggarbetsplatsen.

Enligt Joakim Bjelkstam ger tjänsten en ökad trygghet.

– Det minskar risken för eventuella avbrott eller missförstånd och vi får nöjdare kunder.