Hem Mixat Kunderna är Linotols kompass

Kunderna är Linotols kompass

Linotol
Foto: Linotol.

Med input från kunderna och marknaden ska Linotol bli en ännu bättre leverantör av långsiktigt hållbara och kostnadseffektiva golvlösningar.

– Vi vill rikta ett stort tack till er alla kunder som ställer upp och svarar på våra undersökningar. Ni är vår viktigaste kompass, säger Michael Larsson, koncernchef på Linotol.

Kundundersökningar sker löpande under året med frågeställningar om genomförda projekt, företagets tjänsteutbud, kompetenser och servicenivå. Linotol mäter NKI-index (nöjd kund-index) och har överlag högre kundnöjdhetstal än snittindex i byggbranschen.

– Det är glädjande att vi får höga betyg på punkten pålitlighet och andra mycket viktiga områden som att vi är lyhörda, tekniskt kunniga, enkla att samarbeta med och att vi är ett tryggt val. Vi får förstås också input på saker som vi ska utveckla och bli bättre på, säger Michael Larsson.